
Dripl
Duurzame finadmin-ondersteuning voor een duurzaam bedrijf
OVER DRIPL
Dripl gelooft dat de tijd van suikerige frisdranken in wegwerpverpakkingen volledig voorbij is. Daarom hebben ze de allereerste drankautomaat ontwikkeld die zowel goed is voor je lichaam als voor de planeet.
Het project
Wij staan in voor het volledige administratieve traject van begin tot eind.

Finance & administratie
Duurzame ondersteuning voor een duurzame onderneming
Een frisdrankrevolutie leiden, dat kan je niet alleen. Het team bij Dripl zet zich dagelijks in om de frisdrankindustrie heruit te vinden door kantoren te voorzien van automaten met sprankelende drankjes die goed zijn voor ons lichaam én de planeet. Ook onze finadmin collega Kristy strijdt met trots samen met Dripl tegen wegwerpplastiek.

Ontzorging en optimalisatie in administratie
Haar sterkste wapen in de strijd? Een frisse kijk en gestructureerde planmatigheid. Sinds enkele maanden ondersteunen we de Driplers met de volgende taken:
- Telkens wanneer een bedrijf of kantoor een Dripl Refill Point heeft besteld zorgt Kristy voor de nodige administratie rond de toestellen en de facturatie aan de klanten.
- Ze communiceert met klanten van Dripl over de overeenkomsten, de facturatie en de administratie die bij een Refill Point komt kijken.
- Verder verzorgt ze ook de facturatie van webshopbestellingen, consumer orders en van de automaten.
- Vanuit haar finadmin point of view herbekeek ze samen met andere Driplers het CRM-systeem. Het doel? Het proces optimaliseren van start to finish om zo het Refill Point zo snel mogelijk up & running te krijgen bij de klant.
- Verder fungeert Kristy ook als aanspreekpunt voor all things HR. Wanneer werknemers praktische vragen hebben over bijvoorbeeld vakantiedagen kunnen ze steeds bij haar terecht. Kristy staat overigens ook in voor de payroll, helpt met de onkosten en bereidt de onboarding van nieuwe Driplers voor.
Back to the core
Het resultaat van deze samenwerking? Wanneer het water Dripl aan de lippen stond konden wij het bedrijf ontzorgen op het vlak van dagdagelijkse administratieve, financiële en HR-gerelateerde taken én bepaalde processen verbeteren. In de eerste maanden bij Dripl voerden we de eerste optimalisaties reeds door en bewezen we wat voor peace of mind ontzorging kan bieden. Nu kan Dripl zich focussen op de core business: een sprankel terugbrengen op de werkvloer, al strijdend voor een betere wereld.
