Service

Flying Office Manager

Antwerpen

Hou je van véél afwisseling en ben je service-minded? Neem je daarnaast ook graag initiatief en krijg je energie wanneer je orde in de chaos kan brengen? Dan ben jij dé ideale ‘Flying’ Office Manager om onze klanten te ondersteunen!

Solliciteer nu
Terug naar overzicht

About Unikoo

Wij zijn een rasechte full service provider. Met een team van gepassioneerde en getalenteerde medewerkers bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien. Een one-stop-shop voor advies en ondersteuning in digitalisering & web development, finance & administratie, marketing & communicatie, rekrutering & talent, ... en nog veel meer.

Your challenge

Wij zijn op zoek naar een gedreven Office Manager om onze klanten, innovatieve start-, scale-ups en KMO's, te ondersteunen. Het betreft een "consultancy" rol, dus het gaat over meerdere klanten per week. De ideale omgeving dus om jouw talenten en expertise verder te ontwikkelen in een wisselende context. Geen dag is hetzelfde ! Bovendien kunnen deze trajecten/projecten zowel remote als bij de klant plaatsvinden: variatie ten top!

Enkele verantwoordelijkheden die je toevertrouwd zal krijgen:

  • Algemene administratie: beheer wagenpark, beheer verzekeringen, communicatie met klanten- en leveranciers etc.
  • Financiële administratie: debiteurenbeheer, verwerken aan- en verkoopfacturen, opmaken verkoopfacturen, voorbereiding boekhoudkundige verwerking, processen optimaliseren, etc.
  • HR-administratie: ondersteuning inzake aanwervingen, onboarding, verlofplanning, loonadministratie, etc.
  • Marketingondersteuning zoals onderhouden social media, etc.
  • Organiseren van teambuildings, events, etc.
  • Advies geven en meedenken inzake uiteenlopende domeinen, afhankelijk van de concrete noden.

Je vervult dus een belangrijke rol binnen de organisatie waarbij je écht het verschil kan maken, zowel voor de klant als voor jezelf!

The perfect match?

Zin om onze collega te worden? Super! Onze ideale Office Manager heeft volgende skills en competenties:

  • Bachelor diploma - bij voorkeur in Office Management, KMO Management, Marketing, Event Management of gelijkaardig.
  • Minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie waarbij je een goede financiële kennis hebt opgebouwd.
  • Sterke organisatorische en administratieve skills.
  • Zeer 'service minded': je krijgt energie en voldoening wanneer je anderen kan ondersteunen en ontzorgen.
  • Goede kennis van MS Office.
  • Kennis Exact Online is een plus.
  • Affiniteit met marketing activiteiten is een nice-to-have.
  • Interesse in nieuwe technologieën zodat je snel vertrouwd bent met verschillende tools.
  • Naast een perfecte kennis van het Nederlands heb je een zeer goede kennis van Engels. Frans is een plus.
  • Flexibel, communicatief, zelfstandig & zin voor initiatief.
  • Last but not least: heel veel enthousiasme!

Our offer

Naast de “usuals” zoals een aantrekkelijk loon en 32 dagen verlof (20 wettelijke en 12 ADV dagen) zijn er nog heel wat andere extra’s, zoals:

  • Een zeer dynamische, uitdagende omgeving waarbij je écht impact hebt op klanten en op het Finance & Administratie team van Unikoo.
  • Firmawagen inclusief tankkaart of mobiliteitsbudget op maat.
  • Geen prikklok of vaste uren, wel verantwoordelijkheid.
  • Een karaktervol kantoor in een oud fabrieksgebouw vlakbij Berchem Station, inclusief pooltafel, Playstation én cinemazaal.
  • …. nog zoveel meer om te ontdekken!

Overtuigd? Contacteer ons!

International

Solliciteer spontaan

Ben je (al) fan van Unikoo, maar vind je hierboven geen baan die bij je past? Dat is helemaal geen probleem! We leren je graag kennen en gaan samen op zoek naar de perfecte match tussen jou en Unikoo.

Solliciteer nu