Service

Young Graduate – Office Manager

Antwerp

Helemaal klaar om jouw carrière te lanceren als Office Manager? Dan ben je bij Unikoo aan het juiste adres! Bij Unikoo werk je in een start-up sfeer, word je ingezet op projecten bij innovatieve start- & scale-ups of op trajecten bij grotere organisaties. Je komt dus in aanraking met verschillende klanten waardoor je heel snel zal bijleren! Daarnaast krijg je de kans om zelf jouw ontwikkelpad te bepalen!

Apply now
Back to overview

About Unikoo

Wij zijn een full service provider. Met andere woorden: wij zorgen voor een geïntegreerde aanpak zodat klanten slechts 1 aanspreekpunt nodig hebben voor verschillende services. Via een unieke structuur bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien.

Een one-stop-shop voor strategisch advies, finance & administratie, sales & marketing, communicatie & webdesign, digitalisering & innovatie, rekrutering & staffing, ICT, events ... en nog veel meer.

Your challenge

Als Office Manager krijg je de kans om in zeer uiteenlopende trajecten heel veel expertise te ontwikkelen. Je zal onze klanten kunnen ondersteunen op verschillende domeinen, optimalisaties voorstellen en implementeren. Deze projecten kunnen zowel remote als onsite bij de klant plaatsvinden. Je zal merken dat jij écht het verschil kan maken, zowel voor de klant als voor jezelf!

Enkele verantwoordelijkheden die je toevertrouwd zal krijgen:

  • Algemene & financiële administratie
  • HR & Talent: ondersteuning aanwervingen & onboarding, verlofplanningen, teambuilding events, etc.
  • Ondersteuning sales (CRM, beheer afspraken, etc.) en marketing (social media, events, etc.)
  • Advies geven aan de klant en/of meedenken bij verschillende mogelijke projecten

Afhankelijk van jouw voorkeur, kan je jezelf specialiseren of jouw kennis nog verder uitbreiden in andere domeinen zodat je blijft groeien!

The perfect match

Zin om onze collega te worden? Super! Onze ideale Office Manager heeft volgende skills en competenties:

  • Bachelor diploma in een administratieve richting (Office Management,…)
  • Zeer sterke organisatorische en administratieve skills
  • Goede kennis van MS Office
  • Taalvaardig: Nederlands en Engels is een must, Frans een ‘nice to have’
  • Flexibel, communicatief en commercieel
  • Zeer belangrijk: nauwkeurig, enthousiast, zelfstandig & zin voor initiatief

Our offer

Naast de “usuals” zoals een aantrekkelijk loon en 32 dagen verlof (20 wettelijke en 12 ADV dagen) zijn er nog heel wat andere ‘nice to haves’, zoals:

  • Een zeer inspirerende en uitdagende omgeving waarbij je écht impact hebt op klanten én het Finance & Administratie team van Unikoo.
  • Firmawagen en tankkaart na inwerkperiode.
  • Geen prikklok of vaste uren, wel verantwoordelijkheid.
  • De kans om zelf jouw carrièrepad vorm te geven.
  • Een karaktervol kantoor in een oud fabrieksgebouw vlakbij Berchem Station, inclusief pooltafel, Playstation én cinemazaal.
  • …en nog zoveel meer om te ontdekken!

Deze vacature is voor een start in september 2023

Convinced? Contact us!

International

Apply spontaneously

Are you (already) a fan of Unikoo, but can't you find a job above that suits you? That is not a problem at all! We would like to get to know you and together we will look for the perfect match between you and Unikoo.

Apply now