Service

Allround Office Assistant

Antwerp

Ben je op zoek naar véél afwisseling en ben je heel service-minded? Neem je daarnaast ook graag initiatief en krijg je energie wanneer je orde in de chaos kan brengen en anderen écht kan helpen? Dan ben jij dé ideale Office Manager om ons Unikoo team te ondersteunen.

Apply now
Back to overview

About Unikoo

Wij zijn een rasechte full service provider. Met een team van gepassioneerde en getalenteerde medewerkers bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien. Een one-stop-shop voor advies en ondersteuning in digitalisering & web development, finance & administratie, marketing & communicatie, rekrutering & talent, ... en nog veel meer.

Your challenge

Unikoo is een dynamische en groeiende organisatie waarbij we ons team willen uitbreiden met een all round office assistant. Je bent multi inzetbaar waarbij je zeer uiteenlopende ondersteuning biedt aan de team leads van onze verschillende service lines binnen HR, marketing, technology, graphic design, finance & administratie. Variatie ten top dus!

Enkele verantwoordelijkheden die je toevertrouwd zal krijgen:

  • Je zorgt voor de vlotte werking van ons kantoor zoals het voorzien van kantoorbenodigdheden, waken over de clean desks, etc.
  • Coördinatie van verschillende diensten (soep/fruit, poetsdienst,…) met de leveranciers.
  • Algemene administratie: onthaal bezoekers, ondersteunen bij het opmaken van offertes, up to date houden van CRM tool, etc.
  • HR ondersteuning: administratieve onboarding, opmaken contracten, algemene ondersteuning bij deelname aan jobbeurzen, organisatie van opleidingen, het wagenpark, etc.
  • Financiële administratie: debiteurenbeheer, opmaken facturen, etc.
  • Marketing ondersteuning: aanpassing website, onderhoud van de netwerking- en eventkalender, ondersteuning geven bij workshops/webinars, organiseren fotoshoots, etc.
  • Management ondersteuning: beheren van management verslagen, beheren van agenda’s en afspraken, …
  • Organiseren van events (team events, Sinterklaasfeest, company weekend, workation,…), bedenken en voorzien van geschenken, etc.
  • Remote ondersteunen van onze klanten op bovenstaande topics

Je vervult dus een belangrijke en zeer brede rol binnen de organisatie waarbij je – als centraal aanspreekpunt - een warme thuis maakt van ons kantoor!

The perfect match?

Klinkt dit als muziek in je oren? Super! Onze ideale Office Assistant heeft volgende skills:

  • Bachelor diploma - bij voorkeur in Office Management, KMO Management, Event Management of gelijkaardig.
  • Minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je houdt ervan om een centrale rol te hebben binnen Unikoo waarbij je bij de verschillende service lines betrokken zal worden.
  • Sterke organisatorische en administratieve skills.
  • Zeer 'service minded': je krijgt energie en voldoening wanneer je anderen kan helpen en ontzorgen.
  • Goede kennis van MS Office (Excel, PowerPoint, Word,…) en affiniteit met digitalisering
  • Grafische skills zijn een plus (bv. ervaring met Canva)
  • Naast een perfecte kennis van het Nederlands heb je een zeer goede kennis van Engels.
  • Je bent heel flexibel, communicatief, zelfstandig & zin voor initiatief.
  • Last but not least: heel veel enthousiasme!

Our offer

Naast de “usuals” zoals een aantrekkelijk loon en 32 dagen verlof (20 wettelijke en 12 ADV dagen) zijn er nog heel wat andere ‘nice to haves’, zoals:

  • Een zeer dynamische, uitdagende omgeving waarbij je voor jouw collega’s écht het verschil zal maken.
  • Heel veel variatie én verantwoordelijkheid.
  • Een karaktervol kantoor in een oud fabrieksgebouw vlak bij Berchem Station, inclusief pooltafel, Playstation en cinemazaal.
  • …. nog zoveel meer om te ontdekken!

Convinced? Contact us!

International

Apply spontaneously

Are you (already) a fan of Unikoo, but can't you find a job above that suits you? That is not a problem at all! We would like to get to know you and together we will look for the perfect match between you and Unikoo.

Apply now